Перша місія — і одразу великі проблеми.
Ворогів багато, здоров’я — мало, керування відчувається важким. Автоаім працює тільки у зачаточній формі (хоча мені здалося, що зовсім не працює). Все це приносить зовсім небагато задоволення.
Нещодавно дізнався, що версія для PlayStation 2 відрізняється від ПК‑версії не лише графікою, що логічно, а ще й унікальними рівнями. Потім знайшов інформацію, яка говорить, що гравці цю PS2‑версію вважають найгіршою в усій серії! Це дійсно мене зацікавило й спонукало пройти Call of Duty: World at War — Final Fronts (саме так гра зветься на PlayStation 2).
Проходив гру на емуляторі PCSX2 останньої версії, що дозволило їй працювати без єдиного глюку та налаштувати керування мишкою. Не можу сказати, що після такого підлаштування гра стала відчуватися за керуванням як ПК‑версія, але все одно стало набагато зручніше, а враховуючи, що на консолях використовується допомога при прицілюванні, то проблем узагалі не було.
Добре знову бачити колишні консольні ексклюзиви на рідній ПК-платформі!
Добре, що зробили роботу над помилками, і гра вийшла кращою за Gears of War 4!
Добре, що Microsoft нарешті зрозуміли, що не варто нехтувати ПК-ринком!
Погано, що Gears of War 4 і ремастер першої частини досі залишаються в Microsoft Store і так і не дісталися Steam (хоча ремастер ось-ось з'явиться).
Я ніколи не належав до тих фанатів, хто всмоктує кожну обіцянку розробника, стежить за усіма презентаціями й трейлерами. Навіть не здогадувався, що гра пройшла через справжні кола пекла задовго до виходу!