Need for Speed: Underground 2 [Ретро-огляд]

Need for Speed: Underground 2
Після несподіваного проходження першої частини (NFS:U) повернувся до Underground 2 і тепер можу порівняти ці ігри, як то кажуть, «по гарячих слідах».
У продовження цієї теми, граю у версію для PlayStation 2, а саме американську NTSC SLUS-21065 (щоб знали, що завантажувати, якщо захочете спробувати).
Тож до діла!

Графіка
Картинка стала помітно смачнішою!
Автівки отримали більше полігонів, швидкість оновлення відображень на кузові, як і їх деталізація, зросла. Дорожній трафік теж став трохи красивішим.
Помітно, що розробники приділили додаткову увагу освітленню й текстурам (я не використовував texture packs).
До того ж у грі на PS2 з коробки доступна підтримка широкоформатного режиму 16:9, тож ніяких патчів більше не потрібно.
Погода теж не залишилась без уваги — тепер у грі може піти дощ і у мокрого асфальту нарешті з'явилась причина для існування.
Самі відображення на дорозі стали стриманішими — тепер полотно не виглядає, мов дзеркало, а показує лише те, що треба. Як на мене, то доволі вірне рішення!
Сам дощ має два режими — легкий і зливу. Під час останньої місто огортає легкий туман, а на камеру потрапляють краплі — атмосферно й кінематографічно.

Зміни
В Underground 2 розробники вирішили вдосконалити все, що вже було в першій частині.
Дисципліни залишилися знайомими, але реалізація стала цікавішою.
1) Drift — тепер замість самотнього ковзання ви дрифтуєте разом із супротивниками.
Це ускладнює ситуацію, адже зіткнення скидають «комбо» балів.
Окрім цього, тепер треба встигнути дістатися фінішу: як тільки один із суперників фінішує, запускається таймер — і у вас є кілька десятків секунд, аби доїхати самостійно.
З’явився також новий варіант дрифту — на звивистих міських дорогах.
Ваша мета — набрати задану кількість балів. Не набрали — починай спочатку.
І найцікавіше — це не закритий трек, а реальні міські вулиці з трафіком. Тож будь-яка зустрічна машина може звести всі ваші старання нанівець.
2) Drag — здавалося б, що ще можна змінити у прямолінійній гонці? Але розробники змогли!
Тепер ви змагаєтесь не лише на міських шосе, а й в аеропортах або у залізничному депо.
На злітній смузі присутні епічні сцени з посадкою літака просто під час гонки.
А на залізниці — небезпечні заїзди через депо, де треба маневрувати між поїздами та тепловозами.
3) Circle
Кругові гонки зазнали найменших змін.
Цього разу менше кіл, але траси довші. Через це загальний час проходження майже не змінився, і чесно кажучи, сенс такої заміни залишився не зовсім зрозумілим.
Можливо, так хотіли уникнути повторювання тих самих ділянок раз за разом...

4) Журнали
Зміни торкнулися і системи журналів.
Тепер обкладинки — це не просто бонус, їх треба заслужити: проїхатися через дві точки за обмежений час і отримати грошову винагороду.
Родзинка — у таких заїздах вимикається GPS, тож орієнтуєтесь самостійно.
Самі фотосесії стали інтерактивними — можна змінювати кут камери, відкривати двері або капот, а потім робити знімок.
5) Сюжет
Історія досі не є такою, за котрою можна снімати кіно, АЛЕ змінилася її подача!
Катсцен стало більше, вони зроблені у вигляді коміксу і трохи краще розкривають лор гри.
Небагато, але вже краще, ніж було!
В іншому все те саме - ми мстимося злодійському злодію і прориваємося на верхівку списку самих крутих гонщиків.
6) Дуелі із гонщиками у межах міста
Насправді не дуже потрібна опція, котра майже нічого не дає, але зробили, та й ладно.

Нововведення
1) Найголовніше — поява відкритого світу
Місто Бейв’ю створене на основі реальних мегаполісів — Філадельфії, Лос-Анджелеса, Лас-Вегаса та інших.
Райони мають свій стиль і настрій, карта відкривається поступово, а дослідження міста — частина гри.
Підказки й завдання надходять через SMS (тоді це було ще «в темі»).
2) Магазини
Тепер це не просто пункти в меню. Щоб прокачати авто, треба їздити містом і шукати спеціальні кольорові ліхтарі:
- Автосалон (бірюзовий),
- Запчастини для двигуна (синій),
- Вініли (червоний),
- Тюнінг корпусу (зелений),
- Тюнинг салону (жовтий).
3) Економіка
Тепер кожне авто купується окремо.
Немає більше орендної плати за зміну машини, як минулого разу!
Це дорого, і тому слід добре подумати, перш ніж витратити всі гроші на нову машину.
Без належного апгрейду далі пройти не вийде, і тоді — все, застряг.
4) Прив'язка до тюнінгу
Ваш залізний кінь має бути не лише потужним, а й стильним.
Без належного рівня стилю вас просто не пустять на заїзд бо виглядаєте як бомж.

5) Автопарк
Автівок стало більше, ніж у першій частині. Додали навіть позашляховики!
Чи має це сенс (позашляховики) — питання дискусійне, але комусь, можливо, подобалося ганяти саме ними...
6) STREET-X
Нова дисципліна — кругова гонка на вузьких трасах, схожих на дріфт-зони.
Без нітро, з тісними поворотами на 180° — дуже технічна й нервова дисципліна.
7) URL-гонки
Ще одна новинка — офіційні треки.
Використовуються у чемпіонатах і в рамках контрактів зі спонсорами (до речі, це теж нововведення).
Час від часу вам пропонують грати за команду. Спонсори дають обов’язкові та додаткові цілі: виконати заїзди в межах контракту й інші — за бажанням.

Музика
Знову в яблучко!
Треків стало більше, жанрів додалося, музика під час заїздів заряджає драйвом і піднімає пульс.
Хоча, чесно кажучи, у першій частині саундтрек мені зайшов трохи краще.
Цього разу — на впевнене 8–9 із 10, але все одно круто.
Висновки
Need for Speed: Underground 2 — це масштабний апгрейд першої частини.
Розробники взяли все найкраще, що було, і зробили ще краще.
Гра стала дорослішою, різноманітнішою й атмосфернішою.
А версія для PS2 (нагадаю, що саме у неї я граю) на емуляторі майже не поступається ПК-версії.
Запускається в widescreen без патчів (ПК-версія такого не вміє) й виглядає круто — чого ще бажати?
Тож завантажуйте гру й доведіть усім, хто тут справжній майстер перегонів!
Rule the Streets
P.S. Я, все ж таки, скачав ПК версію щоб на практиці перевірити відмінності і свої припущення.
Нижче показую вам скріншоти, котрі показують, що консольна версія має правильне співвідношення сторін, навіть якщо порівнювати з ПК-грою до якої вже застосували widescreen fix (виходить, що на ПК лише збільшили область відображення оточення, але це не виправляє неправильне "сплюснуте" відображення).

Також на ПК видно занадто високий blur, котрий там вимкнути не можна!
Навіть текстури у ПК версії не дуже відрізняються і це для мене дуже дивний факт, а враховуючи, що на емуляторі можна поставити проапскейлені текстури, то ПК буде навіть програвати у цьому аспекті! А текстура дороги вже зараз програє консольній версіі - диво та й годі!

А тут демонструю вам як гра виглядає у геймплеї на актуальній версії емулятора.

Ну росказуйте чи зайшла вам друга частина, як грали, на якій платформі, що подобалось чи дратувало?! 🤷♂️🧐
Відповісти
Такі питання ставите, наче ми грали не 10 років тому у якомусь ноу-нейм комп'ютерному клубі 😅
Відповісти
Ну я починав її проходити у компьютерному клубі, потім трохи продовжив вже на своєму ПК, але повністю пройшов від початку до кінця на чіпованій PlayStation 2. Так що мій шлях був довгий та тернистий 🤣 Мені от цікаво як хто проходив заїзди URL та STREET-X, бо я можу здолати суперників у цих дисциплінах тільки якщо вибираю камеру від капоту, а якщо цього не зробити, то мені не вистачає місця на дорозі для маневрування. 😁
Відповісти
Вулиці Х полюбляв найбільше, мені завжди було по-приколу всі ці постійні круті повороти. Дріфти любив. Найбільше не любив звичайні кільцеві траси - як напихають по 4-5 кіл. Добре, якщо вони коротенькі, а якщо на кілька районів, як фінальна гонка - то тут треба неабияку витримку їздити одне й те саме.
Відповісти
А я навпаки, саме STREET-X більш за все не люблю! 😅 Найбільше подобаються спринти, драги та URL.
Відповісти
Ну ти, чувак, і душніла, ставити такій класиці 9/10. Це я ще пропустив якось, що ти там поставив першому андеру) ну ніяк цим людиськам на цій Землі не догодиш! Все у них наче добре, але не 10/10) як на мене, то обидва андери і Мост Вонтед це якраз десять із десяти. Якщо не вони, то цікаво дізнатися, хто,на твою думку, заслуговує на найвищі бали?)
Відповісти
Плюс/мінус з тобою згоден, але ж немає межі до досконалості! 🤓 На додачу, сюжет у обох частин... ну таке. І так - я розумію, що це гонки і сюжет тут більш для галочки, але навіть у Форсажі він краще 😜 Ну і останнє - саме місто! Те, що додали open-world це, типу, прикольно, але що в ньому робити?! Це ж пуста локація, якою лише від гонки до гонки їздиш. Навіть профільні видання зазначали це як догану. А тому гадаю, що дуже чесні оцінки вийшли! Оно навіть на Metacritic стоїть 82 та 8,7 - виходить, що я навіть не дивлячись туди завчасно все так само розрахував, бо у мене виходить 8,4 P.S. Ну або я душніла, як варіант 🤣
Відповісти
Та ті Метакритики то теж ще ті критики) я суджу просто : в гру було класно грати, гра залишила по собі приємні емоції і враження - значить все круто) Про те, що в пустому місті немає чого робити згоден, я про це писав, чому мені подобається перший андер більше) і ось у цьому плані мост вонтед розкривається на повну, особливо вже в другій половині гри, коли ти можеш підвищити рівень переслідування до 4-5, коли за тобою вже броньовані машини приїзжають і гелікоптери і ти тікаєш по всьому місту - оце клас прям був)
Відповісти
Пам'ятаю як я там виїздив на якусть естакаду (місток із заїздом лише з однієї сторони) і стояв доки поліція знизу товклась та сама себе фігачила (час погоні набивав), а потім треба було дуже швидкоо від них скритись. 🚀
Відповісти
Дааа, було таке місце)) щоправда, га перших рівнях іноді доводилося спускатися вниз, інакше всі поліцаї самі себе там розбивалися і погоня завершувалася не встигнувши початись) але коли їх набивалося вже там штук зо 20, то треба було піднатиснути)
Відповісти