BioWare в трансляції показали вступ, де антагоніст Солас руйнує Завісу - межу, що відокремлює світ гри від світу демонів.
Подробиці про Dragon Age: The Veilguard
У 20 хвилинах ігрового процесу можна побачити таке:
- The Veilguard сильніше йде в екшен: головний герой активно ухиляється, стрибає між супротивниками і навіть відбиває снаряди назад у ворога, якщо правильно вгадати таймінг.
- Про більш розмірений геймплей з минулого нагадує хіба що тактична пауза. Але вона, судячи з превью, зовсім не обов'язкова.
- У ворогів є вразливості та опірності.
- У ролику показують дві локації - Мінратос, столицю Тевінтера, і ельфійський ліс Арлатан.
- Серед супутників головного героя з'являються гном Варрік, скаут Лейс Хардінг з "Інквізиції" і маг льоду Нів Галлус (новий персонаж). Наприкінці ролика також показують Соласа.
У Мережі також з'явилися прев'ю від журналістів - вони побачили першу годину The Veilguard. Ось що можна дізнатися з цих матеріалів:
Про створення персонажа в Dragon Age: The Veilguard
- У редакторі персонажа є чотири раси (людина, ельф, кунарі та гном), три основні класи (воїн, маг і розбійник; у кожного є по три підкласи) і кілька варіантів передісторії (впливає на стосунки з фракціями та набір баффів).
- Редактор зовнішності називають прискіпливим: крім великої кількості зачісок і кастомізації частин тіла там є навіть опції освітлення, щоб подивитися, який вигляд ваш персонаж матиме в різних умовах.
- На старті також можна створити Інквізитора - головного героя попередньої гри. Там також знадобиться вказати низку ваших рішень з Inquisition, які вплинуть на початок сюжету The Veilguard.
Про геймплей Dragon Age: The Veilguard
- Повернеться магія лікування - її прибирали в "Інквізиції", зробивши замість цього систему щитів. Лікуватися пропонували зіллям (вони є і в The Veilguard).
- У різних класів різні геймплейні ресурси. Наприклад, розбійник набирає інерцію, якщо б'є без промаху.
- Відкритого світу не буде - The Veilguard розбита на місії. Так, будуть більш відкриті рівні, різні гілки для проходження, таємниці та побічні завдання, але загалом гра залишається поділеною на частини.
- Є своя хаб-локація - Маяк.
Про супутників в Dragon Age: The Veilguard
- Якщо ви не романсите супутників, вони можуть завести роман один з одним (або з кимось за межами основного складу).
- Стосунки із супутниками намагалися спроектувати так, щоб ви могли дізнатися всі важливі деталі не через роман, а через дружбу - тобто, умовно кажучи, вам не потрібно заводити кохання з Лейс, щоб дізнатися всю її сюжетну арку.
- По ходу сюжету персонажі можуть покинути групу у зв'язку з тими чи іншими вашими рішеннями.
У бесіді з журналістами розробники говорили про те, що хочуть домогтися контрастності в атмосфері: мовляв, якщо все буде тільки темним, то нічого не здаватиметься темним. Крім того, автори підтвердили, що гра працює на останній версії Frostbite - вона пропонує, наприклад, просунуту симуляцію волосся.
Dragon Age: The Veilguard виходить восени цього року на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series.
Якщо чесно, то виглядає краще, ніж я очікував дивлячись трейлер) Але на мій смак забагато різнокольорових ефектів в битвах, дуже заважають. Зараз проходжу Dragon Age Origins на PS3, там таким не грішать, тому виглядає все більш приземлено і зрозуміло.
Відповісти
З позиції графіки виглядає топово - прям дуже приємно було дивитися. Гарна стилізація і дизайн в поєднанні просто з якісною графікою Щодо ефектів - не скажу що для мого ока їх було забагато, але вони дійсно трішки заважать. Іноді прям не видно ворогів через них А ось що мені взагалі не зайшло так це бійки і катсцени. Я полюбляю гарний сюжет, але ще більше полюбляю коли його гарно подано. А отакі перерви на 5-ти хвилинні катсцени для мене просто смертельна духота. Щодо бійок - ми звісно не знаємо на якій складності і чи фінальний це баланс, але кількість ударів необхідна для перемоги над базовим супротивником просто космічна, як на мене. Ну і дизайн ворогів не дуже - привиди в каптурах, маги в рясах. Привиди, хоч літають у катсценах, "стоять" на землі під час сутички, а маги взагалі не намагалися відбігти від ближнього бою Це реально вже набридло і хочеться чогось нового, цікавішого
Відповісти
1. Персонажі як з мультиків Pixar. 2. Чому все таке темне? Хто що намагається приховати? 3. Боївка схожа на ту що в інквизиції і мені щось підказує що вона буде більше беззуба як і все інше :(
Відповісти
2. бо в тебе поганий монітор XD І це не жарт - на справді я даю 99% що на записі гра з увімкненим HDR і відповідно відео зроблено під HDR-монітори, тому на звичайних SDR чи HDR-400 все виглядає темно. Це такий самий прикол як з останнім сезоном Гри престолів і в принципі багатьох сучасних серіалів
Відповісти
Я побачив даі з новими/старими персонажами. Діалоги не сподобались, учасникам не вистачає похмурості і серйозності ,зважаючи на момент в якому вони відбуваються. Єдина відміність від даі яку побачив- покращена боївка, виглядає не настільки дерев'яною, хоча цей єдиний спел для використання якого потрібно витратити купу часу теж виглядає так собі
Відповісти