Віртуальний кінематографіст Джозеф Рубіно працював над Max Payne 3, GTA V і Red Dead Redemption 2. Він прийшов у гості до ютубера SanInPlay і розповів цікаву інформацію.
Цікава інформація від колишнього співробітника Rockstar
- Як каже Рубіно, він був одним з основних редакторів і операторів у доповненні. Його команда займалася захопленням рухів і була особливо близька до братів Гаузерів - найголовніших людей у Rockstar. Щоб потрапити в приміщення, де працював Рубіно, доводилося пройти "три рівні безпеки", тому що його команда була попереду решти Rockstar.
- Команда Рубіно була розділена на дві частини: хтось працював над доповненням, хтось починав роботу над Red Dead Redemption 2. Обидва колективи перетиналися між собою, тому Рубіно встиг взяти участь і в доповненні для GTA V, і в ранніх етапах створення RDR 2.
- GTA Online була настільки популярною і затребуваною, що було складно переконати когось усередині Rockstar Games, ніби одиночне доповнення зможе зрівнятися за вигодою з онлайн-порцією гри.
- Коли DLC скасували, воно було закінчено приблизно наполовину. Багато напрацювань потім у тому чи іншому вигляді потрапили в GTA Online, вважає Рубіно.
Кілька місяців тому про сюжетне доповнення також розповів Стівен Огг - актор, який зіграв Тревора. За його словами, історія DLC була присвячена тому, як Тревор намагався працювати під прикриттям на федералів. У сюжеті мали з'явитися й інші головні герої - Майкл і Франклін.