Elden Ring вважається вкрай великою грою - проходження всього контенту на 100% займає приблизно близько 175 годин. Якби в FromSoftware вирішили збільшити масштаб Elden Ring ще більше, то у глави студії б з'явилися побоювання - одним із його завдань є зниження потенційних фінансових ризиків. Хідетака Міядзакі заявив, що наступним етапом для FromSoftware можуть стати не одна велика гра, яка перевершить Elden Ring, а кілька невеликих проєктів. Однак спершу має знайтися талановитий розробник, який зміг би взяти на себе роль геймдиректора.
Хідетака про нову гру FromSoftware
Elden Ring - наша межа. Ми задіяли всі ресурси і весь талант, які тільки були нам доступні. Я був би стурбований роботою над чимось масштабнішим. Якби ми розширили проєкт ще більше, у мене були б свої побоювання. Можливо, наявність кількох проєктів - це наступний етап, на якому у когось із молодих талантів з'явиться можливість керувати ігровим дизайном для невеликої гри.
Так само FromSoftware відкрита до ідеї роботи з іншими письменниками крім Джорджа Мартіна. Міядзакі вважає, що участь Мартіна в опрацюванні лора Elden Ring - одна з відмінних рис гри, яка виділяє її на тлі всіх інших тайтлів FromSoftware. З цієї причини команда відкрита до ідеї роботи з іншим письменником, якщо буде така можливість. Одним із таких письменників може стати Брендон Сандерсон - він жартома говорив, що FromSoftware варто було запросити його, а не Мартіна. Пізніше Bandai Namco подарували йому рідкісний прес-кіт Elden Ring і висловили бажання співпрацювати.
FromSoftware не планують випускати нові доповнення для Elden Ring - зараз студія хоче переключитися на інші проєкти.
Повністю їх розумію і підтримую! Elden Ring неймовірна гра, а Shadow of the Erdtree це просто ще одна гра, буквально XD І коли починаєш нового персонажа, хочеться щоб розмір світу був ближчий до DS3, бо просто бігти до кінця гри це пів години часу)
Відповісти
Як на мене Dark Souls краще. Відкритий світ в Елдені пустий і нудний, на відміну від цікавих закритих локацій в серії Souls. Тому я за те, щоб вони повернулись до старої формули.
Відповісти
Кожному своє) Мені реально подобається іноді просо скакати туди-сюди на Потоці, повністю уникаючи ворогів і просто збираючи собі матеріали чи білд. І що майже нічого суттєвого та крутого не заховане у самому кінці гри. Першу половину мапи можна прочесати за годину, а у другій цікавинок майже немає У ДС такого, на жаль, не має. У першому можна щось таке зробити завдяки великій зв'язності локацій, але і те з натяжкою. В інших нові локації завжди закрити босами, а отже треба буде когось перемагати щоб почати грати, як ти хочеш Але мушу визнати, так звані, Legacy dungeons(академія, столиця тощо) у Elden Ring дійсно поступаються локаціям з ДС3. В них не вистачає глибини і вертикальності. Вже майже немає відчуття "о, короткий шлях прям у початок локації?!" Хіба що Фортеця Грозової завіси мав такі приколи. Далі все майже повністю коридорне і однонаправлене(
Відповісти
так почекайте, у вас жеж усього 26 годин у грі, які висновки про світ і що він гірше ніж у ДС?) Навіть чверть мапи не побачили ще)
Відповісти
А він якось змінюється потім?) Він красивий але пустий, фроми не змогли у відкритий світ.
Відповісти
Ну відкритий світ то окей - пустий Але ж є ще і закритий світ)) Навіть якщо відкритий не сподобався, усі данжі варті уваги. Вони точно кращі за ДС1 Ну і у відкритому світі немало цікавих місць і секретів. Звісно, це не відьмак 3 де від постійних лігв монстрів, прихованих скарбів та іншого можна просто задознутися Але я б порівняв відкритий світ Елдена зі світом Облівіоном: постійно якісь вороги, де-інде печери, час від часу данжі
Відповісти
Мені достатньо того, що я побачив) Я РДР 2 пограв годину-дві і вже зрозумів, що це пророблений крутий ігровий світ. А потім награв ще 50 годин і моє враження не змінилося. Тут так само, працює. Єдине що цікаве в Елдені це деякі нові моби і боси в цілому, але і їх фроми ctrl+c - ctrl+v протягом усієї гри. Кращого від фромів ніж DS 1 і 3 нічого не грав і крапка) Думаю Бладборн теж дуже хороший, всі його хвалять.
Відповісти
Про мобів було правдою як раз у ДС У Елдені локації значать не менше Тут доволі багато унікальних катакомб та печер, цікаві взаємозв'язки між деякими Так, боси клпіпастні, але це набагато краще ніж новий бос у кожну печеру. Печери - пригода на 20 хвилин. Зайшов - вийшов. У деяких є певна головоломка, деякі прям унікальні В них не має бути унікального складного боса, якого треба буде заучувати Не хочу нав'язувати думку, але все ж таки раджу дати грі другий шанс) Вона набагато краще ДС 1 у всіх аспектах
Відповісти
Так, ДС 1 застарів по факту) Елден буду потім проходити далі, як з'явиться бажання, бо якраз ті печери мені і були самі цікаві з ігрових локацій, але гра сильно не зацепила, пустота душна надто, переборщили з масштабами для такої формули геймплею)
Відповісти