5

FromSoftware хочуть зосередитися на невеликих іграх

Elden Ring вважається вкрай великою грою - проходження всього контенту на 100% займає приблизно близько 175 годин. Якби в FromSoftware вирішили збільшити масштаб Elden Ring ще більше, то у глави студії б з'явилися побоювання - одним із його завдань є зниження потенційних фінансових ризиків. Хідетака Міядзакі заявив, що наступним етапом для FromSoftware можуть стати не одна велика гра, яка перевершить Elden Ring, а кілька невеликих проєктів. Однак спершу має знайтися талановитий розробник, який зміг би взяти на себе роль геймдиректора.

Хідетака про нову гру FromSoftware

Elden Ring - наша межа. Ми задіяли всі ресурси і весь талант, які тільки були нам доступні. Я був би стурбований роботою над чимось масштабнішим. Якби ми розширили проєкт ще більше, у мене були б свої побоювання. Можливо, наявність кількох проєктів - це наступний етап, на якому у когось із молодих талантів з'явиться можливість керувати ігровим дизайном для невеликої гри.
Хідетака Міядзакі

Так само FromSoftware відкрита до ідеї роботи з іншими письменниками крім Джорджа Мартіна. Міядзакі вважає, що участь Мартіна в опрацюванні лора Elden Ring - одна з відмінних рис гри, яка виділяє її на тлі всіх інших тайтлів FromSoftware. З цієї причини команда відкрита до ідеї роботи з іншим письменником, якщо буде така можливість. Одним із таких письменників може стати Брендон Сандерсон - він жартома говорив, що FromSoftware варто було запросити його, а не Мартіна. Пізніше Bandai Namco подарували йому рідкісний прес-кіт Elden Ring і висловили бажання співпрацювати.

FromSoftware не планують випускати нові доповнення для Elden Ring - зараз студія хоче переключитися на інші проєкти.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
AlexTheApple
AlexTheApple
01.07.2024, 07:50

Повністю їх розумію і підтримую! Elden Ring неймовірна гра, а Shadow of the Erdtree це просто ще одна гра, буквально XD І коли починаєш нового персонажа, хочеться щоб розмір світу був ближчий до DS3, бо просто бігти до кінця гри це пів години часу)

Reply

Відповісти

Vlados
Vlados
01.07.2024, 11:15

Як на мене Dark Souls краще. Відкритий світ в Елдені пустий і нудний, на відміну від цікавих закритих локацій в серії Souls. Тому я за те, щоб вони повернулись до старої формули.

Reply

Відповісти

AlexTheApple
AlexTheApple
01.07.2024, 13:44

Кожному своє) Мені реально подобається іноді просо скакати туди-сюди на Потоці, повністю уникаючи ворогів і просто збираючи собі матеріали чи білд. І що майже нічого суттєвого та крутого не заховане у самому кінці гри. Першу половину мапи можна прочесати за годину, а у другій цікавинок майже немає У ДС такого, на жаль, не має. У першому можна щось таке зробити завдяки великій зв'язності локацій, але і те з натяжкою. В інших нові локації завжди закрити босами, а отже треба буде когось перемагати щоб почати грати, як ти хочеш Але мушу визнати, так звані, Legacy dungeons(академія, столиця тощо) у Elden Ring дійсно поступаються локаціям з ДС3. В них не вистачає глибини і вертикальності. Вже майже немає відчуття "о, короткий шлях прям у початок локації?!" Хіба що Фортеця Грозової завіси мав такі приколи. Далі все майже повністю коридорне і однонаправлене(

Reply

Відповісти

AlexTheApple
AlexTheApple
01.07.2024, 14:36

так почекайте, у вас жеж усього 26 годин у грі, які висновки про світ і що він гірше ніж у ДС?) Навіть чверть мапи не побачили ще)

Reply

Відповісти

Vlados
Vlados
01.07.2024, 15:19

А він якось змінюється потім?) Він красивий але пустий, фроми не змогли у відкритий світ.

Reply

Відповісти

AlexTheApple
AlexTheApple
01.07.2024, 17:22
(відредаговано)

Ну відкритий світ то окей - пустий Але ж є ще і закритий світ)) Навіть якщо відкритий не сподобався, усі данжі варті уваги. Вони точно кращі за ДС1 Ну і у відкритому світі немало цікавих місць і секретів. Звісно, це не відьмак 3 де від постійних лігв монстрів, прихованих скарбів та іншого можна просто задознутися Але я б порівняв відкритий світ Елдена зі світом Облівіоном: постійно якісь вороги, де-інде печери, час від часу данжі

Reply

Відповісти

Vlados
Vlados
01.07.2024, 15:19
(відредаговано)

Мені достатньо того, що я побачив) Я РДР 2 пограв годину-дві і вже зрозумів, що це пророблений крутий ігровий світ. А потім награв ще 50 годин і моє враження не змінилося. Тут так само, працює. Єдине що цікаве в Елдені це деякі нові моби і боси в цілому, але і їх фроми ctrl+c - ctrl+v протягом усієї гри. Кращого від фромів ніж DS 1 і 3 нічого не грав і крапка) Думаю Бладборн теж дуже хороший, всі його хвалять.

Reply

Відповісти

AlexTheApple
AlexTheApple
01.07.2024, 17:26

Про мобів було правдою як раз у ДС У Елдені локації значать не менше Тут доволі багато унікальних катакомб та печер, цікаві взаємозв'язки між деякими Так, боси клпіпастні, але це набагато краще ніж новий бос у кожну печеру. Печери - пригода на 20 хвилин. Зайшов - вийшов. У деяких є певна головоломка, деякі прям унікальні В них не має бути унікального складного боса, якого треба буде заучувати Не хочу нав'язувати думку, але все ж таки раджу дати грі другий шанс) Вона набагато краще ДС 1 у всіх аспектах

Reply

Відповісти

Vlados
Vlados
01.07.2024, 17:34
(відредаговано)

Так, ДС 1 застарів по факту) Елден буду потім проходити далі, як з'явиться бажання, бо якраз ті печери мені і були самі цікаві з ігрових локацій, але гра сильно не зацепила, пустота душна надто, переборщили з масштабами для такої формули геймплею)

Reply

Відповісти