У першій частині Frostpunk моди були однією з найбільш запитуваних функцій, проте 11 bit studios використовували власний внутрішній рушій для розробки гри. Перехід на Unreal Engine дав їм змогу створити і випустити власний інструмент для розробки модів разом із виходом Frostpunk 2.
Можливості FrostKit - модів для Frostpunk 2
За допомогою FrostKit ви зможете створювати свої власні карти, додавати унікальні моделі та будувати нові міста, чи то стародавні, чи то космічні, чи то зовсім не пов'язані з оригінальною морозною атмосферою апокаліпсису, створюючи свої власні сценарії.
Бета-версія інструменту для моддингу буде випущена одночасно з релізом Frostpunk 2 наприкінці цього місяця. Для початку інструмент буде протестований у закритому бета-тесті за участю обраних членів спільноти моддінгу перед його офіційним релізом.
«За допомогою цього інструменту ви зможете модифікувати або створювати практично будь-який елемент у своїй грі», - заявив технічний директор 11 bit studios.
Frostpunk 2 вийде в Steam 20 вересня. Цю дату виходу було перенесено, оскільки 11 bit вирішили включити в реліз усі функції, на які гравці заслуговують побачити з першого дня, а не чекати їх у патчах після запуску.
Моди це топчик👍 Взагалі хотілося б, щоб усі ігри мали або супер-наворочені налаштування, щоб прям все можна було підкрутити Або найбазовіші можливості модінгу, щоб хоча б локалізацію місцями виправляти
Відповісти
З локалізацією важко, бо українська аудиторія, яка може створювати моди, не дуже велика
Відповісти
Ну я про то і кажу: щоб не треба було створювати моди, а з грою вже одразу йшов якийсь тул для виправлення локалізації Хоча б суто текст, а в ідеалі шрифт і розмітка також
Відповісти