5

Frostpunk 2 отримає підтримку модів

У першій частині Frostpunk моди були однією з найбільш запитуваних функцій, проте 11 bit studios використовували власний внутрішній рушій для розробки гри. Перехід на Unreal Engine дав їм змогу створити і випустити власний інструмент для розробки модів разом із виходом Frostpunk 2.

Можливості FrostKit - модів для Frostpunk 2

За допомогою FrostKit ви зможете створювати свої власні карти, додавати унікальні моделі та будувати нові міста, чи то стародавні, чи то космічні, чи то зовсім не пов'язані з оригінальною морозною атмосферою апокаліпсису, створюючи свої власні сценарії. 
11 bit studios

Бета-версія інструменту для моддингу буде випущена одночасно з релізом Frostpunk 2 наприкінці цього місяця. Для початку інструмент буде протестований у закритому бета-тесті за участю обраних членів спільноти моддінгу перед його офіційним релізом.

«За допомогою цього інструменту ви зможете модифікувати або створювати практично будь-який елемент у своїй грі», - заявив технічний директор 11 bit studios.

Frostpunk 2 вийде в Steam 20 вересня. Цю дату виходу було перенесено, оскільки 11 bit вирішили включити в реліз усі функції, на які гравці заслуговують побачити з першого дня, а не чекати їх у патчах після запуску.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
MrApple561
MrApple561
03.09.2024, 05:37

Моди це топчик👍 Взагалі хотілося б, щоб усі ігри мали або супер-наворочені налаштування, щоб прям все можна було підкрутити Або найбазовіші можливості модінгу, щоб хоча б локалізацію місцями виправляти

Reply

Відповісти

STASZEK
STASZEK
03.09.2024, 08:55

З локалізацією важко, бо українська аудиторія, яка може створювати моди, не дуже велика

Reply

Відповісти

MrApple561
MrApple561
03.09.2024, 09:40

Ну я про то і кажу: щоб не треба було створювати моди, а з грою вже одразу йшов якийсь тул для виправлення локалізації Хоча б суто текст, а в ідеалі шрифт і розмітка також

Reply

Відповісти