Пригодницький екшен Metal Gear Solid, створений Хідео Кодзімою 1998 року, безумовно не був повноцінним стелсом, але певною мірою популяризував цей жанр загалом. Складний сюжет Metal Gear Solid і іноді поблажливі, але завжди амбітні сцени, ймовірно, привертають найбільшу увагу в наші дні, хоча саме обережне проникнення шпигуна пробралося в інші серії.
Splinter Cell натхненна Metal Gear Solid
У бесіді з Retro Gamer у випуску 261 геймдиректор оригінальної Splinter Cell Франсуа Кулон розповів, що при створенні потайливого дебюту Сема Фішера команда черпала натхнення у витівках Соліда Снейка.
"MGS показав нам, як має бути влаштована стелс-механіка", - каже Франсуа, особливо наголошуючи на "чітких правилах" класичної гри, які завжди роз'яснювали, що відбувається і як потрібно реагувати.
Це повний і послідовний набір правил, який задає напрямок для будь-якої стелс-гри. Приберіть один із його елементів, і гра стане нудною і безглуздою. MGS у цьому плані виконана ідеально. Ніякого розчарування - ви знаєте, коли програєте, і не звинувачуєте в цьому гру.
За минулі роки обидві ікони стелсу пройшли повне коло: Konami повернулася до витоків серії, випустивши низку перевидань та анонсувавши ремейк Metal Gear Solid 3, а Ubisoft намагається повторити цей успіх із ремейком Splinter Cell, який анонсували три роки тому але він досі не вийшов.