3

Творець Splinter Cell заявив, що дещо запозичили із Metal Gear Solid

Пригодницький екшен Metal Gear Solid, створений Хідео Кодзімою 1998 року, безумовно не був повноцінним стелсом, але певною мірою популяризував цей жанр загалом. Складний сюжет Metal Gear Solid і іноді поблажливі, але завжди амбітні сцени, ймовірно, привертають найбільшу увагу в наші дні, хоча саме обережне проникнення шпигуна пробралося в інші серії.

Splinter Cell натхненна Metal Gear Solid

У бесіді з Retro Gamer у випуску 261 геймдиректор оригінальної Splinter Cell Франсуа Кулон розповів, що при створенні потайливого дебюту Сема Фішера команда черпала натхнення у витівках Соліда Снейка.

"MGS показав нам, як має бути влаштована стелс-механіка", - каже Франсуа, особливо наголошуючи на "чітких правилах" класичної гри, які завжди роз'яснювали, що відбувається і як потрібно реагувати.

Це повний і послідовний набір правил, який задає напрямок для будь-якої стелс-гри. Приберіть один із його елементів, і гра стане нудною і безглуздою. MGS у цьому плані виконана ідеально. Ніякого розчарування - ви знаєте, коли програєте, і не звинувачуєте в цьому гру.
Франсуа Кулон

За минулі роки обидві ікони стелсу пройшли повне коло: Konami повернулася до витоків серії, випустивши низку перевидань та анонсувавши ремейк Metal Gear Solid 3, а Ubisoft намагається повторити цей успіх із ремейком Splinter Cell, який анонсували три роки тому але він досі не вийшов.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі