Безпосередньо інтерв'ю дали геймдиректор гри Євген Григорович, виконавчий продюсер Марія Григорович і маркетинговий продюсер Владислав Новіков, поспілкувавшись з китайським виданням Gamersky.
Як стало відомо, проходження основного сюжету S.T.A.L.K.E.R. 2 займе близько 40 годин, проте гравці не зможуть побачити весь контент за одне проходження. У самій історії буде 4 варіації фіналу, плюс, побічні завдання відіграють важливу роль в розповіді й безпосередньо впливають на основний квест. У грі будуть як автоматичні збереження, так і можливість зберігатися в будь-який час і в будь-якому місці.
Ще автори розширили варіативність бойової системи: можна пройти гру як в режимі стелса, використовуючи ніж для вбивства супротивників, так і пуститися у всі тяжкі і рознести все, що буде на вашому шляху. Хоча розробники зазначають, що в грі буде мінімум підказок, а в Зоні доведеться по-справжньому виживати.
Окремо розробники виділили просунутий штучний інтелект і вдосконалену систему симуляції життя. Наприклад, дика собака не буде на вас необдумано нападати, але група диких собак спробує на вас вполювати. Кожен персонаж, мутант і тварина матимуть свою унікальну модель поведінки.
Цікава інформація про S.T.A.L.K.E.R. 2
- Версія гри для консолей Xbox Series X отримає два режими: продуктивність і якість. Розробники орієнтуються на стабільні 60 кадрів в секунду в режимі продуктивності.
- Системні вимоги ПК-версії поки не розкриваються, проте мінімальна конфігурація, на яку у GSC орієнтуються це "GTX 1060, на якій гра буде запускатися, але графіка буде гірше".
- Перехід на рушій Unreal Engine 5 дозволив збільшити кількість деталей, а також зробити більш реалістичну зміну дня/ночі й різні погодні умови. Використання нової технології дають більше простору для створення "величезного, цілісного відкритого світу".
- Про те, коли вийде гра: фінальне полірування займе "деякий час". Однак через розмір і складність відкритого світу розробникам важко оцінити, коли саме вони завершать цей процес.
Згідно зі "злитою" дорожньою картою (залишаю нижче), S.T.A.L.K.E.R. 2 планують випустити в середині лютого 2024 року. Цього літа GSC привезла демо "Сталкера 2" на Gamescom, де кожен охочий міг особисто оцінити гру. Тоді ж глава ігрового підрозділу Microsoft Філ Спенсер зазначив, що розробники з GSC Game World "додають в гру останні штрихи".
Новий трейлер S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2 розробляється для PC і Xbox Series X|S. гра буде доступна в Game Pass з дня релізу у всіх країнах, де працює сервіс, включаючи Україну.
Уххх Зазвичай, коли додаткові квести впливають на основний, вони перестають бути "додатковими" і перетворюються на обов'язковий грінд чогось по типу репутації чи специфічного ресурсу Сподіваюсь, що 40 годин геймплею це справді гейплей, без описаного вище :)
Відповісти
Виглядає круто:)
Відповісти
Коментар видалено
Відповісти