Інтерв'ю вийшло ґрунтовним: так чи інакше там торкнулися всіх актуальних серій Bethesda Game Studios, а також обговорили деякі питання про майбутнє студії.
Найцікавіші коментарі Тодда Говарда в інтерв'ю
Про Fallout
- Fallout ще ніколи не була настільки популярною франшизою. На своєму піку перебуває, зокрема, і Fallout 76.
- Тодд Говард акуратно натякає, що наступна номерна Fallout має залишитися одиночною грою, але поспішати з нею не стануть: "Ми хочемо все зробити правильно". Він вважає, що серіал "Фоллаут" добре прикриває паузу в ігровій частині франшизи.
- Тодд Говард не турбується, що Fallout 76 і нова Fallout зжеруть аудиторію одна одної: мовляв, якщо випустити ці ігри з досить великим проміжком, то вони просто займуть свої ніші. Наприклад, Skyrim залишається популярною досі, але не заважає The Elder Scrolls Online, а хвиля інтересу на тлі серіалу "Фоллаут" підняла вгору і Fallout 4, і Fallout 76.
- Співробітники Bethesda обговорювали, чи варто їм зайнятися ремастерами старих ігор типу перших двох Fallout, але пріоритети зараз інші. Утім, студія стежить за тим, щоб класика залишалася доступною і працювала на сучасних системах - як мінімум на ПК.
Про Starfield
- Активна фаза виробництва доповнення Shattered Space почалася після того, як було завершено всі роботи над базовою грою - тобто в серпні-вересні 2023-го.
- Найбільша частина Shattered Space відбувається на одній планеті зі своїм містом - вочевидь, створеними вручну. Тодд Говард порівняв доповнення з Far Harbor для Fallout 4 - там теж додавали солідний шматок нової території зі своїми квестами.
- За словами Тодда Говарда, деяку лаконічність Shattered Space не можна повністю назвати реакцією на критику спільноти - багато гравців говорили, що Starfield надто велика і порожня. Розробники вирішили, що масштаб гри дозволяє вибудовувати локальні історії на окремих планетах - і захотіли зробити Shattered Space саме такою.
- Bethesda планує випускати великі доповнення для Starfield приблизно щороку. Студія вже займається наступним аддоном.
- Поки тривала розробка Starfield, дещо робили і для The Elder Scrolls VI - наприклад, елементи попереднього виробництва і деякі технології, які ляжуть в основу "шістки".
- У середньому гравці проводять у Starfield близько 40 годин.
- У Bethesda Game Studios повно справ, тому поки що мови про Starfield 2 не йде.
Про студію
- Незважаючи на критичні висловлювання у спільноті, Bethesda впевнена у своєму рушії - він дає змогу робити багато унікальних речей, підтримувати багатошарові механіки та давати гравцям більше присутності у світі, а також швидко створювати свіжий контент, каже Тодд Говард.
- Усередині Bethesda Game Studios п'ять команд: для Starfield, The Elder Scrolls VI, Fallout 76, мобільних розробок і для взаємодії з партнерами.
- У попередньому місяці в іграх Bethesda (мабуть, не видавця Bethesda Softworks, а саме Bethesda Game Studios) нарахували 25 мільйонів гравців - найвищий показник в історії компанії.
А ось у що зараз грає Тодд Говард: в ігри Bethesda (нові версії Starfield із доповненням Shattered Space та "Індіану Джонса"), а також у Diablo IV, Forza (Motorsport або Horizon, не уточнюється), Red Dead Redemption 2 і Cyberpunk 2077.
Крім того, Говард із нетерпінням чекає на нову EA Sports College Football - він обожнює студентський американський футбол, але сам повернутися в юність не може, а відповідна серія відеоігор перервалася в 2013 році і відроджується тільки зараз, через 11 років.
Сподіваюсь, доживу до виходу TES VI і що вона буде ближче до Облівіона, ніж до Скайріма
Відповісти
Та да, але мені обидві частини подобаються.
Відповісти