5

Тодд Говард - про майбутнє Fallout, Starfield і Bethesda

Інтерв'ю вийшло ґрунтовним: так чи інакше там торкнулися всіх актуальних серій Bethesda Game Studios, а також обговорили деякі питання про майбутнє студії.

Найцікавіші коментарі Тодда Говарда в інтерв'ю

Про Fallout

  • Fallout ще ніколи не була настільки популярною франшизою. На своєму піку перебуває, зокрема, і Fallout 76.
  • Тодд Говард акуратно натякає, що наступна номерна Fallout має залишитися одиночною грою, але поспішати з нею не стануть: "Ми хочемо все зробити правильно". Він вважає, що серіал "Фоллаут" добре прикриває паузу в ігровій частині франшизи.
  • Тодд Говард не турбується, що Fallout 76 і нова Fallout зжеруть аудиторію одна одної: мовляв, якщо випустити ці ігри з досить великим проміжком, то вони просто займуть свої ніші. Наприклад, Skyrim залишається популярною досі, але не заважає The Elder Scrolls Online, а хвиля інтересу на тлі серіалу "Фоллаут" підняла вгору і Fallout 4, і Fallout 76.
  • Співробітники Bethesda обговорювали, чи варто їм зайнятися ремастерами старих ігор типу перших двох Fallout, але пріоритети зараз інші. Утім, студія стежить за тим, щоб класика залишалася доступною і працювала на сучасних системах - як мінімум на ПК.

Про Starfield

  • Активна фаза виробництва доповнення Shattered Space почалася після того, як було завершено всі роботи над базовою грою - тобто в серпні-вересні 2023-го.
  • Найбільша частина Shattered Space відбувається на одній планеті зі своїм містом - вочевидь, створеними вручну. Тодд Говард порівняв доповнення з Far Harbor для Fallout 4 - там теж додавали солідний шматок нової території зі своїми квестами.
  • За словами Тодда Говарда, деяку лаконічність Shattered Space не можна повністю назвати реакцією на критику спільноти - багато гравців говорили, що Starfield надто велика і порожня. Розробники вирішили, що масштаб гри дозволяє вибудовувати локальні історії на окремих планетах - і захотіли зробити Shattered Space саме такою.
  • Bethesda планує випускати великі доповнення для Starfield приблизно щороку. Студія вже займається наступним аддоном.
  • Поки тривала розробка Starfield, дещо робили і для The Elder Scrolls VI - наприклад, елементи попереднього виробництва і деякі технології, які ляжуть в основу "шістки".
  • У середньому гравці проводять у Starfield близько 40 годин.
  • У Bethesda Game Studios повно справ, тому поки що мови про Starfield 2 не йде.

Про студію

  • Незважаючи на критичні висловлювання у спільноті, Bethesda впевнена у своєму рушії - він дає змогу робити багато унікальних речей, підтримувати багатошарові механіки та давати гравцям більше присутності у світі, а також швидко створювати свіжий контент, каже Тодд Говард.
  • Усередині Bethesda Game Studios п'ять команд: для Starfield, The Elder Scrolls VI, Fallout 76, мобільних розробок і для взаємодії з партнерами.
  • У попередньому місяці в іграх Bethesda (мабуть, не видавця Bethesda Softworks, а саме Bethesda Game Studios) нарахували 25 мільйонів гравців - найвищий показник в історії компанії.

А ось у що зараз грає Тодд Говард: в ігри Bethesda (нові версії Starfield із доповненням Shattered Space та "Індіану Джонса"), а також у Diablo IV, Forza (Motorsport або Horizon, не уточнюється), Red Dead Redemption 2 і Cyberpunk 2077.

Крім того, Говард із нетерпінням чекає на нову EA Sports College Football - він обожнює студентський американський футбол, але сам повернутися в юність не може, а відповідна серія відеоігор перервалася в 2013 році і відроджується тільки зараз, через 11 років.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
AlexTheApple
AlexTheApple
18.06.2024, 09:27

Сподіваюсь, доживу до виходу TES VI і що вона буде ближче до Облівіона, ніж до Скайріма

Reply

Відповісти

Vlados
Vlados
18.06.2024, 11:18

Та да, але мені обидві частини подобаються.

Reply

Відповісти