0

Філ Спенсер взяв на себе "повну відповідальність" за невдалий запуск Redfall

Голова XBOX Філ Спенсер прокоментував ситуацію із жахливим запуском Redfall. За його словами, він глибоко розчарований ситуацією та самим собою, а також "бере на себе повну відповідальність" за жахливий запуск Redfall.

Про провальний запуск Redfall та жахливі відгуки що від фанатів, що від гравців я писав у недавній статті.

Філ погоджується з багатьма зауваженнями журналістів. Він та його команда будуть аналізувати ситуацію, які проблеми це спричинило та через що ця ситуація сталася, що, за його словами, допоможе їм у майбутньому. Особливо це стосується відсутності режиму 60 FPS на релізі гри, про що було оголошено раніше.

Для мене немає нічого важчого, ніж розуміння того, що ми розчарували шанувальників Xbox, що ми підірвали їхню довіру. Я і сам глибоко розчарований, зокрема й самим собою. Зараз прокручую в голові всі робочі процеси, згадую про нашу обіцянку про підтримку 60 кадрів за секунду [в Redfall] і про відсутність цієї функції на запуску. Для нас це стало контрольним пострілом, і критика за цей прорахунок абсолютно заслужена.

З позиції того, як гру зустріли - ми такого зовсім не планували. Зараз я не хочу сумувати, а думаю про те, який урок із цього всього винести, як нам працювати над собою. Важливо зрозуміти, що саме пішло не так. Зрозуміло, що увагу потрібно приділяти загальній якості роботи та її точному втіленню в життя
Філ Спенсер, голова XBOX

Однак, за словами Філа, це не змусить його обмежувати розробників внутрішніх студій. Він завірив, що для нього обмеження творчої свободи студій розробників XBOX - це червона межа, за яку він не хоче заходити.

Що буде з Redfall далі

Не зважаючи на все це, голова XBOX не засмучується та обіцяє покращення для всіх геймерів, які придбали гру або лише збираються її купувати. Перше за все, за словами Спенсера, розробники з Arcane сфокусуються на патчі, який додасть раніше обіцяні 60 FPS у гру. Розробники збирають відгуки та зауваження гравців і будуть працювати над виправленням помилок. Як приклад, Філ навів Sea of Thives та Grounded, які також вийшли без контенту та не в гарному стані, однак згодом ці ігри виправили та вони здобули чималу популярність.

Зі Starfield такого не станется

Серед цікавого, Філ Спенсер через кілька днів також заявив, що зі Starfield не повториться ситуація як з Redfall. Швидше за все, це було сказано аби заспокоїти гравців, адже багато геймерів почали хвилюватися за технічний стан Starfield після новин з Redfall.

Окремо він відзначив, що про продуктивність гри буде оголошено до виходу гри, щоб не повторилась ситуація. що обіцяні 60 FPS як у Redfall будуть відсутні на релізі.

Також, за словами Філа, після купівлі Bethesda компанія Microsoft більше допомагала розробникам Starfield, ніж розробникам Redfall.

Логотип Patreon Сподобався контент? Підтримай нас на Patreon, та отримай унікальні бонуси!
Коментарі
Вибір емоджі
Wolverine
Wolverine (Roman )
10.05.2023, 12:21

Значить зі Starfield треба очікувати гірше ніж Redfall, покупайте тільки тоді коли гравці напишуть про технічний стан гри. Про це "не станеться" від розробника або видавці 💢 вибачте але це вже знущання скільки це було на мої пам'яті 20? 100? не порахувати. Бачу з'явились нові автори на сайті чудово 👍

Reply

Відповісти

LLeeepps
LLeeepps (Назарій Семенюк)
13.05.2023, 09:05

По трохи намагаємось рости😅

Reply

Відповісти