Попереднє завантаження Cities: Skylines II було доступне з 23 жовтня, тому багато хто до прем'єри виявився готовим: незабаром після виходу піковий онлайн сягнув 104697 гравців. Перша частина свого часу дотягнулася лише до 60,3 тисячі.
Невдалий реліз Cities: Skylines II
На відміну від пікового онлайну, користувацький рейтинг Cities: Skylines II у Steam залишає бажати кращого - гра отримала "переважно негативні" відгуки. Тільки 31% оглядів із понад 3,5 тис. виявилися позитивними.
Геймери скаржаться на баги, вильоти і проблеми з оптимізацією, вирішити які до релізу автори не змогли. Гра демонструє погану продуктивність навіть на потужних ПК (на жаль це вже переросло в тренд 2023 року у розробці ігор).
Реакція видавця на проблеми із Cities: Skylines II
Масштаб проблем усвідомлюють і в самій Paradox, тому навіть підготували до релізу інструкцію з оптимізації Cities: Skylines II власними руками. Радять відключення тих чи інших налаштувань і активацію динамічної роздільної здатності.
Раніше критики погодилися, що Cities: Skylines II вийде гідною спадкоємицею першої гри, коли дочекається кількох патчів і аддонів, що розширюють можливості. Рейтинг проєкту на Metacritic і OpenCritic становить 76%.
А ви вже грали у гру? Якщо так, поділіться враженнями у коментарях.
Ще була заява від розробників, що 30 фпс достатньо для гри. Нехай щастить у пошуках роботи.
Відповісти
Навіщо так багато? Людське око всеодно більше 24 не бачить 🙃 (це жарт, якщо що😅)
Відповісти
Якщо це прям супер стабільні 30 кадрів з 29 та 28 у 1% та 0.1% відповідно, то в принципі для симулятора містобудівництва це буде дійсно ок Хоча для реально приємного досвіду 60к/с маст-хев
Відповісти
Погоджуюсь про 60, це має бути мінімальний поріг на основних платформах, як на мене.
Відповісти