Видання Variety опублікувало матеріал про те, як Warner Bros. Discovery купається в успіху своїх відеоігор і що має намір робити з ними в майбутньому. Там же знайшлося трохи статистики з оновленнями щодо продажів.
Основні тези матеріалу про Warner Bros. Discovery
- Відеоігри стабільно видають один із найкращих результатів за прибутковістю серед усіх бізнесів Warner Bros. Discovery.
- Глава Warner Bros. виділяє чотири франшизи своєї компанії, чия міць в ігровому світі оцінюється в мільярд доларів: "Гаррі Поттер", Mortal Kombat, DC, "Гра престолів" (вочевидь, враховано і мобільні ігри, оскільки у "Гри престолів" давно не було великих релізів на ПК і консолях).
- Тираж Hogwarts Legacy перевищив 24 мільйони копій, а Mortal Kombat 1 - 3 мільйони копій.
- Боси Warner Bros. сподіваються, що зможуть випускати хітові ігри в провідних франшизах частіше, ніж один раз на три-чотири роки. На це зараз спрямовано багато зусиль компанії.
- Одна зі спільних цілей - зробити так, щоб ігри підтримували свіжість мультимедійних франшиз. Наприклад, мобільна Game of Thrones: Conquest допомагає утримувати "Гру престолів" у головах людей у паузах між сезонами серіалу. Щось схоже хочуть зробити з DC: нові ігри мають якимось чином вписатися в канон перезапущеного всесвіту під керівництвом Джеймса Ганна.
- Однак простір для маневру залишають: скажімо, через те, що зараз готується наступний фільм про Супермена, Warner Bros. не стане обов'язково випускати гру про Супермена. "Ми маємо робити те, що має сенс для бізнес-стратегії у відеоіграх, а також для фанатів і споживачів", - каже один із босів корпорації.
- Warner Bros. звертає увагу, що кілька позицій із топ-50 найкасовіших стрічок 2023-го мають відповідну успішну відеогру. Це не обов'язково гра за мотивами, як у "Аватара", - наприклад, до такої категорії відносять серіал за The Last of Us, де першоджерелом, навпаки, стала гра.
- Аналітики вважають, що доходи кіно за мотивами ігор у 2025 році зростуть удвічі.
- Warner Bros. хоче, щоб її стримінговий майданчик Max щільніше взаємодіяв із Warner Bros. Games у тому чи іншому вигляді, але у Max наразі інші пріоритети: закріпити своє місце у сфері кіносервісів. Перші експерименти з інтеграції Max у відеоігри почнуть у кращому разі наприкінці 2024-го або на початку 2025-го.
Як підсумовує журналіст Variety, Warner Bros. Discovery збільшує акцент на розробці силами внутрішніх студій і має намір домагатися довгострокового зростання через ігри-сервіси, мобільні ігри та більш вибіркові релізи для ПК і консолей.
Це доволі круто. А ще ж Injustice та і взагалі, Бетмен... це ж круто :)
Відповісти
Якщо це буде рівень Hogwarts Legacy та без само-повторів, то це дійсно гарна новина) А якщо це буде як з останніми Фаркраями чи CoD, то краще не потрібно 🙃
Відповісти