
Майже дев'ять років минуло з моменту виходу Dead Rising 4. На старті гра отримала позитивні оцінки. Однак продажі виявилися нижчими за очікування Capcom, що помітно вдарило по інтересу до серії. Паралельно студія Capcom Vancouver намагалася запустити абсолютно нову гру події якої розгорталися в альтернативній версії Нью-Йорка. Але в лютому 2018 року цей проєкт був закритий, і команда втратила близько 20% співробітників.


Протягом багатьох років в мережі ходять постійні чутки про те, що Rockstar Games таємно працює над оновленою версією GTA 4. Шанувальники продовжують сподіватися на повноцінний ремастер, проте розробники не зробили жодного офіційного натяку - і жодних ознак швидкого оголошення, як і раніше, немає. На цьому тлі спільнота вирішила діяти самостійно. Підсумком став мод GTA 4 RTX Remix Compatibility, який вже встиг викликати справжній фурор серед гравців.


8BitDo розширила лінійку геймпадів Ultimate 2C для Nintendo Switch 1/2. Модель вперше представили ще в грудні 2024 року, і тоді вона продавалася в трьох кольорах - синьому, рожевому і темно-синьому. Пізніше, влітку, компанія об'єдналася з Viture і підготувала лімітовану версію з димчастим напівпрозорим корпусом.


Реліз Splitgate 2 виявився доволі слабким. Попри те, що частина фанатів першої гри все ж отримала задоволення від гри, продовження не змогло повторити ефект, який свого часу створила оригінальна Splitgate. Ситуацію ускладнили самовпевнені заяви співзасновника студії розробки 1047 Games про те, що команда "зробить шутери знову великими", невпевнений показ гри на Summer Game Fest та критика через надзвичайно дорогий косметичний набір в грі за 145$. У результаті 1047 Games довелося повернути Splitgate 2 у стадію бета-тестування та публічно визнати, що реліз відбувся занадто рано.


На фінальні проходження основної гри я не мав наміру також пірнати у доповнення. Фінал трішки розчарував, та і гра в цілому не посіла рівня шедевру у моєму серці. Детальніше - тут! Але ще раз пробігши Elden Ring я дійсно засумував за бойовкою P, тож вирішив дати доповненню шанс. Як то було - розказую далі!
Доповнення Lies of P: Overture вийшло у липні цього року. Сюжет переносить нас у події минулого, розповідаючи історію Легендарної Сталкерки Леї. Карло, чиє Ерго живе всередині Пі, був її учнем що в певній мірі призвело до його смерті. Історія доповнення фокусується на долі другого учня Леї - Ромео, з яким ми вже зустрічалися у основній грі під час другої фази бою з Королем Маріонеток. Головними антагоністами знову виступають Алхіміки та їх маріонетка-вбивця Арлекіно. Лея вже зупиняла Арлекіно. Алхіміки вирішили відновити та покращити тіло маріонетки, аби мати ручного психопата. Проте їх план зазнав невдачі, що призвело до низки катастроф та повернення Арлекіно на шлях помсти

Польська студія Rebel Wolves продовжує активно працювати над The Blood of Dawnwalker - своєю першою великою рольовою грою з відкритим світом. Колектив був сформований у 2022 році колишніми співробітниками CD Projekt RED за підтримки NetEase, і не дивно, що на ранніх кадрах їхня нова гра нагадувала Відьмак 3. Однак, як розповів гейм-директор Конрад Томаскевич у розмові з Eurogamer на церемонії Golden Joystick Awards 2025, ключовий акцент у Dawnwalker зроблено на максимальній свободі дій для гравця.


Тільки нещодавно я згадував про Medal of Honor: Underground (другу частину серії), бо до неї додали зручне керування мишею.
Поверхово описав, як починалася серія, та засмутився через те, що такої підтримки сучасного керування немає в самій першій частині — Medal of Honor 1999 року.
І знаєте що? Мене почули!
На GitHub нещодавно з'явився форк від оригінальної гілки Mouse Injector, створений завзятою людиною, яка почала впроваджувати інжектор у старі ігри.
Довго вмовляти не довелося — і от ми вже маємо першу частину з доволі добрим і звичним керуванням, а особисто мною гра була повністю протестована на помилки щодо нового керування. Є невеличкі шороховастосі відносно стаціонарних кулеметів, але це проходженню не заважає, бо це опціональна частина геймплею та і всі потрібні данні з цього приводу розробник від мене отримав.
До того ж дуже круто, що до гри також можна додати HD-текстури!

Techland випустила велике оновлення 1.4 для Dying Light: The Beast, розширивши гру новим набором функцій і технічних поліпшень. Патч додає в ПК-версію довгоочікуване трасування променів. Тепер гравці можуть самостійно активувати рейтрейсінг, поліпшені тіні і відбиття, що істотно підвищує візуальну глибину і атмосферу. Крім цього, студія усунула понад 70 графічних недоліків: від проблем з текстурами і об'єктами, що зависають у повітрі, до помилок кліпінгу і некоректної геометрії.


Blizzard Entertainment офіційно оголосила точну дату виходу World of Warcraft: Midnight - одинадцятого великого доповнення. Реліз відбудеться 2 березня 2026 року. Раніше інсайдер billbil-kun вказував дату - 26 лютого 2026 року. Тепер же стало ясно, що компанія вирішила перенести запуск на кілька днів вперед.


Sony представила ігри в ПС Плюс у грудні 2025 року. У грудні компанія вирішила зробити невеликий святковий сюрприз і додала дві додаткових гри для підписників базового тарифу - PS Plus Essential. З 2 грудня користувачі PS Plus зможуть поповнити свою бібліотеку відразу п'ятьма іграми: LEGO Horizon Adventures, Killing Floor 3, The Outlast Trials, Synduality Echo of Ada, Neon White.


Компанія Minisforum, відома своїми рішеннями в сфері обчислювальної техніки та технологій штучного інтелекту, офіційно представила G1 Pro - міні-ПК орієнтований на ентузіастів, яким потрібна максимальна продуктивність у компактному форм-факторі. Модель створена з прицілом на сучасних гравців, авторів контенту та професіоналів, які працюють з ресурсоємними додатками. Вертикальний корпус, натхненний естетикою консолей актуального покоління, дозволяє G1 Pro забезпечувати настільну потужність при мінімальних габаритах, що робить його зручним для розміщення практично в будь-якій робочій зоні або ігровій кімнаті.


Двоє інсайдерів публічно повідомили, що студія Bungie почала роботу над Destiny 3. Першим про це написав Bungie_Leaks - колишній інформатор, який кілька місяців тому припинив ділитися витоками через побоювання зіткнутися з юридичними наслідками. Цього разу він лише перепублікував інформацію, яку спочатку розмістив інший користувач в X під ніком starsiza. Акаунт останнього закритий, тому його пости доступні тільки схваленим підписникам. Крім згадки про Destiny 3, те саме джерело заявило, що щось на зразок "класичної версії Destiny 2" отримало зелене світло. За словами інсайдера, саме це рішення могло стати причиною недавнього перенесення оновленої дорожньої карти Destiny 2.


Очікування шанувальників Tomb Raider знову загострилися після чергової порції чуток, якими поділився інсайдер під псевдонімом V Scooper. Зазвичай він спеціалізується на витоках з світу кіно, проте тепер його увага переключилася на ігрову індустрію, де він розкрив можливі подробиці про нову частину Tomb Raider.


Три з половиною місяці тому на офіційному сайті Ubisoft на короткий час з'явилося оголошення про підготовку cеріалу Far Cry, проте запис швидко зник. Зазвичай подібні витоки з'являються незадовго до офіційного анонсу, але після видалення новини компанія зберігала мовчання, що породило сумніви серед шанувальників - чи дійсно робота над серіалом триває. Тепер стало ясно, що зйомки не закриті. Публікація знову доступна на сайті, підтверджуючи попередню інформацію.


Згідно зі свіжим витоком інформації, FromSoftware на створення та шліфування ігрового процесу The Duskbloods студія витратила рекордну кількість часу, перевершивши навіть Elden Ring.


Як це часто буває — видавець прагне охопити якомога більший шматок ринку й випустити продукт на всіх популярних платформах. Зараз із цим простіше: якщо гра мультиплатформна, то на кожній приставці чи ПК проєкт зазвичай має однаковий вигляд і геймплей. Але так було не завжди.
У часи п’ятого покоління консолей апаратне забезпечення приставок дуже відрізнялося — і мова йде не лише про архітектуру, а й про продуктивність. Кожна компанія хотіла реалізувати унікальне бачення «своєї дитини».
Технології розвивалися швидко, тож різниця між релізами консолей, випущеними навіть з кроком в один-два роки, суттєво впливала на підхід до реалізації та на кінцеву продуктивність продукту.

Новий кінематографічний перезапуск франшизи Resident Evil обирає напрямок, який раніше не застосовувався в цій серії. Режисер Зак Креггер вирішив відмовитися від звичних для екранізацій прийомів і створити фільм, побудований таким чином, щоб передати не тільки сюжетні мотиви ігор Capcom, але і їх структурну основу. Його ідея полягає в тому, щоб відтворити на екрані той самий ефект неспішного просування вперед, клаустрофобності і безперервної напруги, який характеризує ранні частини серії.


На честь річниці Xbox 360 компанія Nacon, відома створенням преміальних ігрових аксесуарів, вирішила відзначити ювілей консолі разом з Xbox, представивши спеціальну версію геймпада Revolution X Unlimited - Anniversary Edition, оформлену в культовій кольоровій палітрі Xbox 360. Вже зараз бажаючі можуть оформити попереднє замовлення на ювілейну версію на сайті Nacon.


Під час Xbox Partner Preview глядачам продемонстрували добірку з 16 ігор. Були як анонси нових ігор, так і нові трейлери вже анонсованих проєктів. До останніх відноситься і The Mound: Omen of Cthulhu - представили нові кадри геймплею кооперативної гри для чотирьох гравців, яку розробляють ACE Team спільно з Nacon.


Brass Rain - це безкоштовний шутер від першої особи, дія якого розгортається в період Другої світової війни. За розробку відповідає Yarnhub Studios - команда, заснована фахівцями, які раніше працювали в EA, Remedy, Sony і Jagex. До недавнього часу компанія була відома насамперед як автор анімаційних відео, які регулярно публікуються на її YouTube-каналі. Тепер студія робить крок в ігрову індустрію.


















